dr hab. inż. Agnieszka Rybowska, prof. UMG
DR HAB. INŻ. AGNIESZKA RYBOWSKA, PROF. UMG
2019
- Rybowska A., Emotional intelligence of managers as a factor in innovation in shaping customer relations, Proceedings of the 14th European Conference on Innovation and Entrepreneurship, 2019, s. 900-908.
2018
- Rybowska A., Wilczyńska A., Stereotypes as a Barrier to Introducing Innovations in Food Products, Proceedings of the 13th European conference on Innovation and Entrepreneurship, 2018, s. 688-692.
- Rybowska A., Marchandising w handlu tradycyjnym i internetowym w opinii klientów, Markeing i Zarządzanie, 2018, 2 (52),s. 165-173.
2017
- Rybowska A., Stereotypy a styl życia i zachowania rynkowe osób 65+, Handel Wewnętrzny, 4(369) (tom I), 2017, s. 377-387
- Rybowska A., Newerli-Guz J., Schneiderowa A., Standardy obsługi klientów i pracowników galerii handlowych Trójmiasta, Handel Wewnętrzny, 1(366), 2017, s. 377-387
- Rybowska A., Zachowania konsumentów na rynku second hand, Marketing i Zarządzanie, 2(48), 2017, s. 95-104
- Palka A., Newerli-Guz J., Wilczyńska A., Rybowska A., Wawszczak S., Commercialization of Traditional and Regional Products as Innovation on the Market, Proceedings of the 12th European Conference on Innovation and Entrepreneurship ECIE, 2017, s. 477-487
2016
- Rybowska A., Newerli-Guz J., Wilczyńska A., Palka A., An Attempt to Identify a Typical Regional Food Product for Baltic Sea Region, Proceedings of The 11th European Conference on Innovation and Entrepreneurship, 2016, s. 680-687
- Palka A., Newerli-Guz J., Wilczyńska A., Rybowska A., Innovations in Ice Cream Production in Baltic Sea Region, Proceedings of The 11th European Conference on Innovation and Entrepreneurship, 2016, s. 543-551
- Bartkowicz J., Rybowska A., Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, 43(3), 2016, s. 7-19
- Rybowska A., Produkty sojowe w opinii konsumentów Trójmiasta, Roczniki Naukowe SERiA, 18(3), 2016, s. 310-314
- Rybowska A., Powszechne przekonania dotyczące wybranych zachowań żywieniowych w opinii konsumentów 65+, Zeszyty Naukowe SGGW: Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 114, 2016, s. 45-55
- Rybowska A., Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji, Marketing i Zarządzanie, Szczecin, 2016, 3(44), s. 437-446
- Rybowska A., Postrzeganie działań marketingu sensorycznego w placówkach handlowych przez młodych konsumentów, Studia i Prace WNEiZ US, Zarządzanie t.2., Szczecin, 44(2), 2016, s. 249-259
- Rybowska A., Wpływ reklamy na zachowania młodych i starszych konsumentów, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, Wyd. Uniw. Rzeszowski, 45(1), 2016, s. 385-394
2015
- Rybowska A., Newerli- Guz J., Zachowania konsumentów 60+ na trójmiejskim rynku luksusowych produktów spożywczych, Handel Wewnętrzny, 2(355), 2015, s. 357-370
- Newerli- Guz J., Rybowska A., Produkt tradycyjny i regionalny- luksus od święta czy na co dzień? Handel Wewnętrzny, 2(355), 2015, s. 286-296
- Rybowska A., Konsument na rynku kasz, Roczniki Naukowe SERiA, 3(17), 2015, s. 344- 349
- Rybowska A., Konsumpcjonizm na rynku kosmetyków, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (865), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu, 38, 2015, s. 77-87
- Newerli-Guz J., Rybowska A., Charakterystyka produktu luksusowego w opinii konsumentów z Trójmiasta, [w:] W. Łysiak- Szydłowska, K. Osuch-Strzała (red.), Oblicza dobrobytu. Wybrane zagadnienia, Wyd. Uniwersytet Gdański, T.II, Gdańsk, 2015, s. 95-106
- Bartkowicz J., Rybowska A., Analiza wybranych postaw i zachowań żywieniowych młodzieży szkół średnich w aspekcie miejsca zamieszkania, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 29, 2015, s. 75-87
2014
- Rybowska A., Produkty regionalne w opinii mieszkańców Pomorza i Kaszub, Marketing i Rynek, 6, 2014, s. 655-665
- Rybowska A., Działanie marketingu sensorycznego w społeczeństwach informacyjnych, Marketing i Rynek, 11, 2014, s. 249-256
- Rybowska A., Consumers attitudes with respect to ecological cosmetic products, Joint Proceedings, Zeszyty Naukowe AM, 84, 2014, s. 158-164
- Rybowska A., Mity i stereotypy żywieniowe, Zeszyty Naukowe AM, 86, 2014, s. 7-15
- Newerli-Guz J., Rybowska A., Sterczyński R., Luksusowe usługi kosmetyczne i medycyny estetycznej w opinii konsumentów, Handel Wewnętrzny, 4(351), 2014, s. 551-262
- Rybowska A., Opinie konsumentów na temat marek własnych sieci handlowych działających na polskim rynku, Roczniki Naukowe SERiA, 16(4), 2014, s. 253-258
- Rybowska A., Komunikacja interpersonalna w procesie obsługi klienta, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń Marketingu, 823(34), 2014, s. 295-305
2013
- Rybowska A., Stereotypy płci wyzwaniem dla marketingu, Handel Wewnętrzny, 2013, 3, s. 90-96
- Rybowska A., Stereotypy żywieniowe i ich wpływ na zachowania konsumentów, Problemy Higieny i Epidemiologii, 94(3), 2013, s. 465-468
- Rybowska A., Produkty luksusowe w opinii młodych mieszkańców Trójmiasta, Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 777, 2013, s. 519-528
- Rybowska A., Stereotype and tradition of dinner and prefere nces among young consumers, Joint Proceedings, Zeszyty Naukowe AM, Gdynia, 2013, s. 59-65
2012
- Rybowska A., Wpływ komunikacji interpersonalnej na kształtowanie relacji z klientami w firmach usługowych, Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Orientacja na klienta na konkurencyjnym rynku, Zeszyty Naukowe Uniw. Szczecińskiego, 711, 2012, s. 435-446
2011
- Rybowska A., Jaroszewicz R., Wpływ środków unijnych na rozwój terenów wiejskich, Roczniki Naukowe SERiA, 13(3), 2011, s. 280-283
- Rybowska A., Relacje interpersonalne z klientami na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych, Marketing Przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Marketing w działalności podmiotów rynkowych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2011, s. 569-759
- Rybowska A., Wpływ handlu internetowego na handel tradycyjny, Handel Wewnętrzny, 3 2011, s. 204-208
- Rybowska A., Stereotyp mężczyzny w usługach kosmetycznych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania Finansów i Marketingu, 22, 2011, s.457-465
2010
- Rybowska A., Profil konsumenta aukcji internetowych, Marketing przyszłości. Trend. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku., Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 55, 2010, s. 561-568
- Rybowska A., Zachowania zakupowe konsumentów żywności ekologicznej, Jakość i bezpieczeństwo produktu oraz ochrona środowiska w sektorze rolno-spożywczym, Prace i materiały Wydziału Zarządzania UG, 2/1, 2010, s. 319-326
- Rybowska A., Postawy ludności Kociewia w stosunku do etnocentryzmu jako czynnik determinujący rozwój regionu, Roczniki Naukowe SERiA, 12(5), 2010, s. 208-213
- Rybowska A.: Zachowania zakupowe klientów sklepów internetowych. Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Gdyni, 65, 2010, s. 23-29
Podmiot udostępniający:
Katedra ZJ
Wytworzył informację:
A. Talaga
27.11.2019
Wprowadzenie:
a.talaga 27.11.2019
Ostatnia modyfikacja:
K.Klopotek 18.05.2020