Przedmioty kierunkowe Badania marketingowe.Badania operacyjne.Bezpieczeństwo i higiena pracy.Finanse.Język obcy I II II IV V VI angJęzyk obcy I II II IV V VI niemMakroekonomia.Marketing.Matematyka.Mikroekonomia.Modele biznesowe przedsiębiorstw.Nauki o organizacji.Podstawy biznesu elektronicznego.Podstawy logistyki.Podstawy rachunkowości.Podstawy zarządzania.Polityka gospodarcza.Prawo gospodarcze i ochrona wlasnosci intelektualnej.Statystyka opisowa.Technologie informacyjne.Zarządzanie finansami.Zarządzanie projektami.Zarządzanie zasobami ludzkimi.Zarządzanie jakością Praktyka. Seminarium dyplomowe I II III. Wykład monograficzny I. Przedmioty specjalnościowe Biznesplan przedsiębiorstw turystycznych.Działalność touroperatorska.Ekonomika turystyki i hotelarstwaGeografia turystyki.Jakosc usług w turystyce i hotelarstwie.Komunikacja z klientem w turystyce.Krajoznawstwo.Marketing w turystyce i hotelarstwie.Morska żegluga wycieczkowa.Obsługa ruchu turystycznego.Polityka turystyczna a.Technologie informacyjne w turystyce i hotelarstwie.Teoria Turystyki i Hotelarstwa.Turystyka kwalifikowana.Turystyka transgraniczna i współpraca międzynarodowa.Zachowania konsumenta.Zarządzanie produktem turystycznym.Zarządzanie w hotelarstwie.Podmiot udostępniający: Biuro DziekanaWytworzył informację:M.Schmidt02.10.2021 Wprowadzenie:M.Schmidt 02.10.2021 Ostatnia modyfikacja:M.Schmidt 04.10.2021