Zarządzanie Jakością Usług
Kierunek:
Inżynieria Jakości
Tryb:
Stacjonarne
Niestacjonarne
Rodzaj:
I stopnia
KORZYŚCI DLA STUDENTA
Studia na tej specjalności pozwolą Ci zdobyć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie:
- zarządzania przedsiębiorstwem handlowo – usługowym,
- rachunkowości przedsiębiorstw usługowych,
- zarządzania bezpieczeństwem informacji w transakcjach handlowo – usługowych,
- kreowania marki na rynku usług,
- kształtowania relacji z klientami,
- kreowania potrzeb i oczekiwań współczesnych klientów z uwzględnieniem ich oczekiwań, dotyczących jakości usług,
- projektowania i kształtowania jakości usług,
- projektowania innowacyjnych usług zgodnie z wymaganiami rynku,
- kształtowania strategii marketingowych oraz komercjalizacji innowacyjnych usług,
- oceny jakości usług,
- zarządzania zapasami i outsorcingu usług magazynowych,
-
wdrażania, utrzymania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, potwierdzane certyfikatem kompetencji Asystenta Systemu Zarządzania Jakością, przyznawanym przez Polskie Centrum Badań
i Certyfikacji S.A.
PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA
Po ukończeniu studiów możesz podjąć pracę na stanowiskach niższego i średniego szczebla menedżerskiego w:
-
przedsiębiorstwach handlowo - usługowych jako specjalista odpowiedzialny za świadczenie
i kształtowanie jakości usług, - przedsiębiorstwach różnych branż w działach odpowiedzialnych za organizację procesu sprzedaży,
- w jednostkach administracji publicznej,
- w przedsiębiorstwach różnych branż w działach odpowiedzialnych za utrzymanie systemu zarządzania jakością,
- w przedsiębiorstwach handlowo - usługowych na stanowisku menedżera marki.
Zapraszamy! Nie zwlekaj!
Liczba miejsc jest ograniczona!
Termin rekrutacji:
VI-IX
Wprowadzenie:
M.Schmidt 06.03.2023
Ostatnia modyfikacja:
M.Schmidt 02.06.2023