Zarządzanie Jakością Usług

Kierunek: 

Inżynieria Jakości

Tryb: 

Stacjonarne
Niestacjonarne

Rodzaj: 

I stopnia

 

KORZYŚCI DLA STUDENTA

Studia na tej specjalności pozwolą Ci zdobyć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie:

  • zarządzania przedsiębiorstwem handlowo – usługowym,
  • rachunkowości przedsiębiorstw usługowych,
  • zarządzania bezpieczeństwem informacji w transakcjach handlowo – usługowych,
  • kreowania marki na rynku usług,
  • kształtowania relacji z klientami,
  • kreowania potrzeb i oczekiwań współczesnych klientów z uwzględnieniem ich oczekiwań, dotyczących jakości usług,
  • projektowania i kształtowania jakości usług,
  • projektowania innowacyjnych usług zgodnie z wymaganiami rynku,
  • kształtowania strategii marketingowych oraz komercjalizacji innowacyjnych usług,
  • oceny jakości usług,
  • zarządzania zapasami i outsorcingu usług magazynowych,
  • wdrażania, utrzymania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, potwierdzane certyfikatem kompetencji Asystenta Systemu Zarządzania Jakością, przyznawanym przez Polskie Centrum Badań
    i Certyfikacji S.A.

PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA

Po ukończeniu studiów możesz podjąć pracę na stanowiskach niższego i średniego szczebla menedżerskiego w:

  • przedsiębiorstwach handlowo - usługowych jako specjalista odpowiedzialny za świadczenie
    i kształtowanie jakości usług,
  • przedsiębiorstwach różnych branż w działach odpowiedzialnych za organizację procesu sprzedaży,
  • w jednostkach administracji publicznej,
  • w przedsiębiorstwach różnych branż w działach odpowiedzialnych za utrzymanie systemu zarządzania jakością,
  • w przedsiębiorstwach handlowo - usługowych na stanowisku menedżera marki.

Zapraszamy! Nie zwlekaj!
Liczba miejsc jest ograniczona!

Termin rekrutacji: 

VI-IX
Wprowadzenie:
M.Schmidt 06.03.2023
Ostatnia modyfikacja:
M.Schmidt 02.06.2023