dr Agnieszka Czarnecka
Zainteresowania badawcze: Przedsiębiorczość rodzinna, zarządzanie publiczne, bezpieczeństwo społeczne, komunikacja zarządcza, zarządzanie PR, komunikacja rynkowa, media i komunikacja masowa
Funkcje zawodowe, społeczne i honorowe:
- Członkini WISTA Women’s International Shipping and Trading Association
- Chair of the Jubilee International Maritime and Logistic Conference of the 30th Anniversary of WISTA Poland
- Członkini Komitetu redakcyjnego, sekretarz Polskiego Towarzystwa Nautologicznego
- Rzecznik prasowy UMG w latach 2017-2022
- Członek komisji ds. włączenia Instytutu Morskiego w struktury UMG
- Członek zespołu organizacyjnego Rejs Niepodległości
- Redaktor naczelny Akademickiego Kuriera Morskiego w 2018 r.
- Członek Komitetu Organizacyjnego VI Konferencji „Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu”, WSB 2016
Wybrane publikacje:
- Czarnecka A., Bednarz M. (2023): The potential of family businesses interns of social and economic security w: International Journal of Legal Studies, 2(14)2023, Wydawnictwo Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości, 2023, ISSN 2543-7097 / E-ISSN 2544-9478, DOI: 10.5604/01.3001.0054.2778, ss. 523-542.
- Czarnecka A. (2022), Komunikacja w procesie sukcesji w firmie rodzinnej na tle różnic pokoleniowych w: Zarządzanie firmami rodzinnymi i nierodzinnymi w zmiennym otoczeniu rynkowym, pod red. Katarzyna Olejniczak-Szuster, Ewa Kempa, Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, 2022, ISBN 978-83-7193-915-0, ss. 27-26.
- Czarnecka A. (2022), Komunikacja marketingowa z pokoleniem Y w sieciach społecznościowych, Wydawnictwo UMG, Gdynia 2022.
- Weintrit A., Czarnecka A. (2020): The 100th Anniversary of GMU – From Tczew Maritime School to Gdynia Maritime University w: TransNav International Journal on Marine Navigation and Safety of Sea Tarnsportation, vol 14, No. 4, doi: 10.12716/1001.14.04.30, pp. 1017-1028.
- Czarnecka A., Studzieniecki T (2020), Synergia dyplomacji publicznej i marketingu społecznego na przykładzie Rejsu Niepodległości 1918–2018 w: 1918. W mojej wsi. W moim mieście. W moim kraju. W moim świecie, monografia pod red. Piotr Derengowski, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, s. 241-253.
- Czarnecka A., Muszyńska K. (2019), The Role of Maritime Education and Youth Training in Creating Strategic Model for the Management of a Public Diplomacy Project, TrasNav, The International Journal on Marine Navigation and Safety of Sea Transportation, 13(2), pp.387-392.
- Czarnecka A. (2015), Zmiany w strukturach organizacyjnych uczelni niepublicznych oraz upraktycznienie procesu nauczania jako elementy rynkowych zachowań uczelni wyższych w: Wybrane aspekty mezo i mikrokonkurencyjności, Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Gdańsk, s. 54-65.
- Czarnecka A. (2013), Jak badać dyskurs i proces budowania zaangażowania – wyzwania marketingu 3.0, w: materiały pokonferencyjne IV Ogólnopolskiej Konferencji Metodologicznej Medioznawców, Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa, Warszawa, s. 93-99.
- Czarnecka A. (2012), Rola sieci społecznościowych w budowaniu tożsamości i zachowań konsumenta w: Handel Wewnętrzny, tom 2, maj-czerwiec 2012, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, Warszawa, s. 170-179.
- Czarnecka A. (2008), Interaktywna telewizja jako implikacja zmian wyznaczonych przez konwergencję mediów w: Materiały archiwalne Ośrodka Dokumentacji i Zbiorów i Materiałów Programowych TVP S.A., Warszawa 2008, s. 79-88.
- Czarnecka A. (2002), Zmiany na rynku mediów i kierunki rozwoju koncernów medialnych w rozwijających się demokracjach, praca zbiorowa grupy roboczej w: Democracy on the Air, DeWitt Wallace Center For Communications and Journalism, Duke University, Durham, 2002, s. 228-254.
- Czarnecka A. (2002), Konwersacja jako komunikat marketingowy w Internecie” w: Zarządzanie mediami, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, e-ISSN-2354-0214, tom 1, zeszyt 1.
Podmiot udostępniający:
Zakład ZE
Wytworzył informację:
A.Czarnecka
09.05.2022
Wprowadzenie:
J.Cichowska 09.05.2022
Ostatnia modyfikacja:
J.Cichowska 04.11.2024